Saturday, January 15, 2011

oh... anak pak D...

ade sorg hamba Allah ni.. aku pn xtau la pe msalah die. tp die blh d ktakn aneh la. da 3 thun knal die,( knal ke? ) huhu... mm, blh kte knal la kot. die mmng pelik. hobi die suke sgt sgt ikut ape yg org buat. xpham tol aku. gram, skit ati, tension sume ade la gan prgai die yg 1 ni. sume benda nk ikut. nk tau pe yg die ske iku???
klu kte mkn, 5 mnit pas2 msti akn dgar die mngunyah. ble kte tdo, die tdo. ble kte bgun die pn akn bgun gak. cm byang2 erk die ni. hahaha~.. pling aku mnyampah gan die ni ble kte ssuatu bli brang 2, xlme lpas 2 msti brg yg sma akn jd hak mlik die jgk. aku btol2 xpham la knape die nk sgt ikut ape yg org buat n ada??? knape.......?? ade sape2 blh tlong bg jwpan x? adkah aku ni layak mnjdi IDOLA pd die? hak3... tp aku x ske mnjd role model buatnya. huhu... pape pn, da 2 thun stgah aku brsbar. tnggal 6 bulan je lg mse perlu aku sbar gan skap die ni..
Tuhan, tlong la kuatkn thap ksbarn ku ini... Amin.....

No comments:

Post a Comment